فصلنامه رویکرد فلسفه در مدارس و سازمان ها
Philosophy approach in schools and organizations
فصلنامه "رویکرد فلسفه در مدارس و سازمان ها " یک نشریه علمی تخصصی است که پذیرای مقاله های محققان در زمینه های فلسفه در حوزه مدارس و سازمان ها و دیگر حوزه های مربوط به فلسفه می باشد.
فصلنامه علمی- تخصصی "رویکرد فلسفه در مدارس و سازمان ها " به صاحب امتیازی دکتر رضا فراشبندی با شماره ثبت ۹۲۰۱۳ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تابستان ۱۴۰۱ به صورت فصلنامه و با حضور اساتید برجسته در هیات تحریریه و شورای مشورتی هیات تحریریه و همچنین اساتید جوان و صاحب نام در داوری آن، به سردبیری دکتر رضا غلامیان منتشر می شود.
✅ زمینه ها و سرفصل های مطالعاتی که در چارچوب فعالیت این فصلنامه قرار می گیرد اعم از موضوعات کمی، کیفی، تلفیقی، مروری و ... عبارتند از:
- رویکرد فلسفه در مدارس
- رویکردهای آموزشی فلسفه در مدارس
- رویکردهای فلسفی در برنامه ی درسی مدارس
- دیدگاه های اساتید برجسته حوزه فلسفه در حوزه مدارس
- فلسفه ایجاد مدارس
- بررسی فلسفه و اندیشه های تربیتی اندیشمندان در حوزه مدارس
- نقد فلسفی بر مدارس مختلف
- تعلیم و تربیت و فلسفه ورزی در مدارس
- فلسفه و اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
- رویکردهای مختلف تدریس در مدارس
- مقالات فلسفی در حوزه مطالعات بین رشته ای
- دیگر موضوعات مرتبط با فلسفه مدارس
©رویکرد فلسفه در سازمان ها
- رویکردهای فلسفی و آموزشی در مدیریت سازمان ها
- فلسفه تعالی سازمان ها
- نقش و جایگاه فلسفه در سازمان ها
- فلسفه اخلاق در سازمان ها
- فلسفه ایجاد سازمان ها- پارادایم های فلسفی در مدیریت سازمان ها
- دیگر موضوعات مرتبط با فلسفه سازمان ها
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - مرجع مجلات علمی