فصلنامه علمی "پژوهش های حسابداری و راهبری شرکتی" با اعتبار علمی، با استناد به نامه شماره 57457/5/11/13 مورخ 21 /09/ 1400 بر اساس مصوبه " سی و چهارمین جلسه کمسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی "سی و چهارمین جلسه کمسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی"مورخ1400/10/13 راه اندازی شده است.

نشریه پژوهش های حسابداری و راهبری شرکتی، نشریه ای علمی در زمینه مطالعات متنوع و متعدد مرتبط با مباحث پژوهش های حسابداری و نظام راهبری شرکتی مقاله می پذیرد.

این مجله در حال حاضر به صورت فصلنامه از طرف دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز چاپ می شود.

موضوعات مورد نظر مجله برای پذیرش در حوزه های زیر است:

راهبری شرکتی، ساختار مالکیت، نظارت و کنترل، حسابرسی، هیات مدیره، افشاء و شفافیت، پاسخگویی، کیفیت اطلاعات حسابداری، کنترل های داخلی، محیط کنترلی، ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری، اخلاق کسب و کار، اخلاق حرفه ای، مسئولیت اجتماعی، گزارشگری پایداری شرکتی

نمایه سازی

فصلنامه پژوهش های حسابداری و راهبری شرکتی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کد ژورنال: JR_JACGR
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۱۵ مهر، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 191

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر یونس بادآور نهندی مدیر مسئول
آقای دکتر رسول برادران حسن زاده سردبیر
آقای قادر بابائی مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز