فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
Journal of School Psychology and Institutions
این نشریه دارای درجه ی علمی - پژوهشی بوده و در قالب تفاهم نامه با دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه گیلان، دانشگاه بین المللی امام خمینی«ره»، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تبریز و دانشگاه شیراز با دانشگاه محقق اردبیلی و با مجوز شماره ی ۲۷۱۰۰۶/ ۳ مورخ ۲۴ /۱۲/ ۱۳۹۰ کمیسیون بررسی علمی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به چاپ می رسد.
هنگام ارسال مقاله به مجله، کاربرگ تعهد و تعارض منافع نویسندگان پس از تکمیل و امضا با فرمت PDF و یا JPG به همراه فایل مقاله ارسال شود.
حوزه های پذیرش مقالات:
روان شناسی در مدارس و آموزشگاه، آسیب شناسی روانی در معلمین و دانش آموزان، اختلالات رفتاری، مولفه های دخیل در پیشرفت تحصیلی و ...
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - مرجع مجلات علمی