مطالعات زن و خانواده
Journal of Brand Management
پژوهش در علوم انسانی و به صورت خاص رشتهها و موضوعات ویژه و پرکاربرد و مورد مراجعه عصر حاضر از دغدغههای اندیشمندان خصوصا در رشتهها و گرایشهایی است که آسیبهای اجتماعی با آن ارتباط و تعلق خاص دارد و بدون شک برنامهریزی صحیح و علمی در این زمینه نیازمند پشتوانه پژوهشی استوار با رویکردهای گوناگون بنیادی، کاربردی و توسعهای است.
مساله تولید علم و نظریهپردازیهای جدید خصوصا در زمینه زن و خانواده که از چالشهای جدید عصر حاضر به شمار میرود، ابعاد گوناگونی را در ساحتهای حقوقی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، روانشناختی و فرهنگی به خود اختصاص میدهد و تاثیر و تاثر مستقیم و غیرمستقیم این امور با نهاد خانواده به صورت خاص و جنس زن به صورت عام ضرورت تعمیق امور پژوهشی و بومیسازی آنرا دوچندان میکند.
دو فصلنامه «مطالعات زن و خانواده»، نشریه علمی – پژوهشی پژوهشکده زنان دانشگاه الزهراء(س) سعی دارد تا مقالات اصیل منتج از یافته مقالات نظریهپردازی و دارای ایده نو در حوزه زن و خانواده را در اولویت چاپ قرار دهد.
نشریه حاضر از رهآوردهای تحقیقی نو و مقالات پژوهشی علمی و کاربردی استقبال میکند که موضوعات مورد نیاز جامعه ایران را در زمره اهداف راهبردی خویش قرار داده است.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - مرجع مجلات علمی