مجله «مدیریت عملیات» بر اساس مجوز شماره ۲۳۴۴۸/ص/۹۹ مورخه ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ اداره کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی و بر اساس تایید هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی مورخه ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ منتشر می­ گردد.

هدف مجله مدیریت عملیات، انتشار مقالات علمی- پژوهشی در زمینه مدیریت تولید و عملیات و مقالات میان رشته­ ای مربوط به گرایش­ های مختلف مدیریت حاوی آخرین یافته­ های محققان و اندیشمندان و کمک به توسعه مبانی علمی، نظری و تحقیقی در زمینه مدیریت می­ باشد.

ماموریت مجله مدیریت عملیات، کمک به توسعه مرز دانش از طریق انتشار آخرین یافته­ های تحقیقات تجربی در زمینه علوم مدیریت به طور عام و مدیریت تولید و عملیات به طور خاص می باشد. و در این راه از استانداردهای نگارش مقالات علمی و اصول اخلاقی پژوهش تبعیت می کند.چشم انداز مجله مدیریت عملیات، دستیابی به رتبه قابل قبول (رتبه A یا B) در رتبه ­بندی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در دومین سال فعالیت خود (۱۴۰۱)  و اخذ رتبه علمی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا سال ۱۴۰۵ می باشد.

نمایه سازی

فصلنامه مدیریت عملیات تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند
کد ژورنال: JR_JOM
تاریخ درج سایت: دوشنبه، ۲۸ شهریور، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 2505

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر غفار تاری مدیر مسئول
آقای پروفسور هوشنگ تقی زاده سردبیر
آقای پروفسور حسنعلی آقاجانی هیات تحریریه
آقای دکتر حبیب ابراهیم پور هیات تحریریه
آقای دکتر عبدالحمید صفایی قادیکلایی هیات تحریریه
آقای دکتر سلیمان ایران زاده هیات تحریریه
آقای پروفسور محمد فاریابی هیات تحریریه
آقای دکتر علیرضا بافنده زنده هیات تحریریه
آقای پروفسور هوشنگ تقی زاده هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند