فصلنامه بنیان های حکمی فلسفی هنر ایرانی آماده پذیرش مقاله در حوزه های: مبانی حکمت، فلسفه، عرفان، تاریخ، ماهیت و چیستی هنر ایرانی، برررسی تاریخ حکمت و فلسفه هنر ایرانی در ایران و جهان، معرفی رویکردهای جدید دیدگاه ها و نظریه های مطرح و مطالعات تطبیقی در حکمت و فلسفه هنر ایرانی، نقد و بررسی و مقایسه حکمت و فلسفه هنر ایران و جهان است.

فصلنامه بنیان های حکمی فلسفی هنر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، با هدف گسترش دامنه تحقیق و پژوهش و آشنایی علاقه مندان با مسایل حوزه حکمت فلسفه هنر ایرانی منتشر می شود و برآن است که یافته های تازه و جدید پژوهشگران حوزه حکمت و فلسفه هنر ایرانی را در معرض داوری مخاطبان خود بگذارد تا پژوهش های خرد در فرآیند نقد و ارزیابی جامعه علمی، هم افزایی یابند و بستر مناسب برای تحول هنر ایرانی را فراهم سازند. در این راستا تلاش بر این است که کلیه مقالات واصله با معیارهای علمی-پژوهشی مورد بررسی قرار گیرد، از این میان مقالاتی که دارای نوآوری، مساله محور و حاصل پژوهشی بدیع باشند. جهت چاپ در فصلنامه انتخاب میشوند مقاله های پژوهشی با موضوعات ذکر شده در گرایش های مختلف هنر، بررسی تحلیلی نظریه های جدید و معرفی کتاب های تازه منتشر شده به زبان فارسی و انگلیسی از جمله مواردی است که نشریه از همکاری با استادان دانشگاه، دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد استقبال می کند .
فصلنامه بنیان های حکمی فلسفی هنر ایرانی دارای مجوز دو زبانه و حوزه ی توزیع بین المللی است و بر اساس مصوبه سی و دومین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ: ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ منتشر می شود.

نمایه سازی

فصلنامه بنیان های حکمی - فلسفی هنر ایرانی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)
کد ژورنال: JR_PIA
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۱ آذر، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 2612

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر سید رحمان باباحیدری مدیر مسئول
آقای دکتر مهدی دهباشی سردبیر
آقای دکتر مهدی محمدخانی مدیر داخلی
آقای دکتر سیدهاشم گلستانی هیات تحریریه
آقای دکتر رضا اکبریان هیات تحریریه
آقای دکتر سعید حقیر هیات تحریریه
آقای دکتر قربان علمی هیات تحریریه
آقای دکتر حسین هوشنگی هیات تحریریه
خانم دکتر مریم قاسمی سیچانی هیات تحریریه
آقای دکتر جعفر شانظری هیات تحریریه
آقای دکتر امیرعباس علیزمانی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)