قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مقالاتی در حوزه مباحث مهم و اساسی حوزه قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی منتشر می کند. قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی با درجه علمی از شماره ۱ (خرداد ۱۴۰۱) از حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ ۱۳۹۹.۷.۱۴ مجوز انتشار گرفته است.

فصلنامه قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی به بررسی حوزه های مختلف قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی می پردازد. استفاده کنندگان می توانند درک مناسبی از پژوهش ها، تئوری های مرتبط، ابزارها و مهارت ها داشته باشند. همچنین باعث درک عمیقی در یکی از حوزه های قضاوت و تصمیم گیری خواهد شد.

هدف از انتشار مجله " قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی" دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، توان افزایی از طریق پیوند میان خدمات آموزشی و پژوهشی بوده است. از این رو آخرین یافته های علمی و پژوهشی در زمینه حسابداری ، حسابرسی، بورس اوراق بهادار و هرگونه نظریه نوین در مباحث ذکر شده در حوزه موضوع مجله ، مورد استقبال این فصلنامه قرار خواهد گرفت تا پس از مراحل ارزیابی و تایید نهایی، برای چاپ استفاده گردد.

محورهای موضوعی نشریه:

حسابداری
حسابرسی
بورس اوراق بهادار

نمایه سازی

فصلنامه قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
کد ژورنال: JR_JDAA
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۲۰ آذر، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 6188

سختار سازمانی مجله

خانم دکتر فرزانه حیدر پور مدیر مسئول
خانم دکتر زهرا پورزمانی سردبیر
آقای دکتر امیررضا کیقبادی مدیر داخلی
آقای دکتر حسین اعتمادی هیات تحریریه
خانم دکتر آزیتا جهانشاد هیات تحریریه
خانم دکتر رضوان حجازی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدحسین ستایش هیات تحریریه
آقای دکتر غلامحسین مهدوی هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی صالحی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز