پژوهشگران ارجمند، طبق اعلام دبیرخانه «فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»، محورهای تخصصی پذیرش مقاله شامل موارد زیر است: مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی، اقتصاد، بازارهای مالی، حسابداری و فن آوری اطلاعات. همچنین این فصلنامه از گزارش های تحلیلی کارشناسان و فعالان فضای کسب و کار استقبال می نماید. لطفا مقالات خود را با فونت Bzar سایز ۱۴ بولد برای عنوان مقاله، ۱۲ برای متن، ۱۲ بولد برای تیترها، فاصله خطوط Single، حروف انگلیسی با فونت Times New Roman با اندازه ۱۱، عناوین جداول، نمودارها و پاورقی ها با فونت ۱۰ تنظیم نمایید. صفحه اول فایل مقاله شامل عنوان، نام نویسندگان به همراه ایمیل نویسنده مسئول، چکیده (حداکثر ۱۵۰ کلمه) و واژگان کلیدی (حداکثر ۶ مورد) باشد. شیوه ارجاع دهی طبق استاندارد APA باشد. فایل خود را به ایمیل info@jammr.ir ارسال نمایید تا در روند داوری قرار گیرد. در صورتی که مقاله شما با استانداردهای اعلام شده توسط دبیرخانه مطابقت داشته باشد، جهت بررسی به داوران، ارجاع می گردد. نتیجه داوری تا ۱۰ روز پس از اعلام وصول مقاله، به اطلاع نویسنده خواهد رسید. با توجه به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این پس "فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار"، مقالات به زبان انگلیسی را نیز مورد پذیرش قرار می دهد.

مقالات این فصلنامه در سیویلیکا، پایگاه مرجع مجلات، لینکدین و پرتال جامع علوم انسانی نمایه شده و در نظام رتبه بندی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها مورد تحلیل قرار می گیرد.

نمایه سازی

فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_JAMMR
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۳۰ بهمن، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 43865

سختار سازمانی مجله

آقای علی ایرانمنش صاحب امتیاز
خانم دکتر الهام هادی نجف آبادی مدیر مسئول
آقای علی ایرانمنش سردبیر
خانم سارا ارجمند کارشناس نشریه
خانم زهرا شیردره ویراستار علمی
آقای مجتبی رحمانی هیات تحریریه
آقای حسن اسماعیل پور هیات تحریریه
آقای اصغر مشبکی هیات تحریریه
آقای محمد صادق حری هیات تحریریه
آقای پیمان غفاری آشتیانی هیات تحریریه
آقای مهندس حسین ایگدر هیات تحریریه
مینا بابازاده فرخران هیات تحریریه