به اطلاع پژوهشگران و همراهان گرامی می رساند فصل نامه جامعه شناسی ارتباطات(جامعه شناسی روابط عمومی سابق) در مرحله درخواست رتبه بندی کمیسیون نشریات علمی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد.
نشریه جامعه شناسی ارتباطات در جهت توسعه و استحکام روابط علمی میان پژوهشگران کشور و توسعه و نشر یافته های جدید پژوهشی مرتبط با زمینه های علوم ارتباطات، روابط عمومی و رسانه از منظر جامعه شناسی منتشر می شود.محورهای دریافت در
حوزه علوم ارتباطات با محوریت روابط عمومی و رسانه:
*رویکردهای جدید در تولید محتوا *داستان گویی و شخصیت پردازی *مخاطب شناسی و مخاطب سنجی *آسیب شناسی روابط عمومی ها در ایران *شهر هوشمند *فناوری های جدید ارتباطی *توسعه ارتباطات اجتماعی *فضای مجازی *اخلاق حرفه ای* سرمایه اجتماعی *امیدآفرینی *سلامت اجتماعی *مدیریت بحران *روابط عمومی ناب *روابط عمومی زندگی سواد ارتباطی *سواد رسانه ای *اینفودمی* جعل عمیق و دیپ فیک *مدیریت وجهه و اعتبار سازمانی *گفتمان سازی فرهنگی *آینده پژوهی ارتباطی *خلاقیت و نوآوری *خدمات عمومی *رفاه اجتماعی* محیط زیست *میراث فرهنگی *متاورس *هوش مصنوعی
نمایه سازی
فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
کد ژورنال: JR_JJSCتاریخ درج سایت: یکشنبه، ۷ اسفند، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 2500
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر عباس زمانی مدیر مسئول
آقای هادی زمانی مدیر داخلی
خانم دکتر فائزه تقی پور هیات تحریریه
ابراهیم انصاری هیات تحریریه
آقای مجتبی شاهنوشی هیات تحریریه
خانم افسانه مظفری هیات تحریریه