پژوهشگران ارجمند، محورهای تخصصی پذیرش مقاله در ”فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه“ عبارتند از: عرفان، فلسفه، روان شناسی، سبک زندگی، مهارت های زندگی، ذهن آگاهی، تفکر خلاق، معنویت و معنای زندگی، زندگی آگاهانه، معنادرمانی، معرفت شناسی، وجودشناسی، هستی شناسی. لطفا مقالات خود را با فونت Bzar سایز ۱۴ بولد برای عنوان مقاله، ۱۲ برای متن، ۱۲ بولد برای تیترها، فاصله خطوط Single، حروف انگلیسی با فونت Times New Roman با اندازه ۱۱، عناوین جداول، نمودارها و پاورقی ها با فونت ۱۰ تنظیم نمایید. صفحه اول فایل مقاله شامل عنوان، نام نویسندگان به همراه ایمیل نویسنده مسئول، چکیده (حداکثر ۱۵۰ کلمه) و واژگان کلیدی (حداکثر ۶ مورد) باشد. شیوه ارجاع دهی طبق استاندارد APA باشد. مقالات به زبان انگلیسی نیز مورد بررسی و انتشار قرار می گیرند. فایل خود را به ایمیل مجله ارسال نمایید تا در روند داوری قرار گیرد.

در صورتی که مقاله شما با استانداردهای اعلام شده توسط دبیرخانه مطابقت داشته باشد، جهت بررسی به داوران، ارجاع می گردد. نتیجه داوری تا ۱۰ روز پس از اعلام وصول مقاله، به اطلاع نویسنده خواهد رسید. مقالات این فصلنامه در سیویلیکا و پایگاه مرجع مجلات، نمایه شده و در نظام رتبه بندی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها مورد تحلیل قرار می گیرد. ایمیل فصلنامه: info@jmcl.ir

نمایه سازی

فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_JMCL
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۷ اسفند، ۱۴۰۱
تعداد نمایش: 23082

سختار سازمانی مجله

آقای علی ایرانمنش صاحب امتیاز
خانم دکتر الهام هادی نجف آبادی مدیر مسئول
خانم دکتر الهام هادی نجف آبادی سردبیر
خانم سارا ارجمند کارشناس نشریه
خانم زهرا شیردره ویراستار
آقای دکتر سید حسین واعظی هیات تحریریه