هدف عمده نشریه «پژوهش‌های نوین در ارزیابی عملکرد» ایجاد محیطی علمی برای پژوهشگران در حوزه ارزیابی عملکرد و همچنین مباحث بین ‎رشته‌‎ای مرتبط است تا آخرین یافته‌های علمی خود را به اشتراک گذارند. این نشریه در سال ۱۴۰۱شروع به فعالیت کرده و از سوی موسسه آموزش عالی آیندگان به صورت فصلنامه و آنلاین منتشر می‌شود. این مجله به قوانین اخلاقی در انتشار احترام می‌گذارد و تابع قوانین کمیته اخلاق "برای انتشار (COPE)" است و متعهد به پیروی از مقررات اجرایی قانون پیشگیری و مبارزه با تقلب در آثار علمی است. امید است که این نشریه باعث ارتقای سطح علمی پژوهشگران گردد. به منظور نیل به این هدف، پژوهشگران را تشویق می‌کنیم که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای چاپ به این نشریه ارسال نمایند.

«شایان توجه است فقط مقالاتی جهت انتشار در این نشریه مورد بررسی قرار می‌گیرند که قبلا در نشریات و کنفرانس‌های دیگر به چاپ نرسیده باشند.»

حوزه تخصصی: مهندسی صنایع، ریاضیات، مدیریت، حسابداری و مباحث بین‌رشته‌ای

نمایه سازی

فصلنامه پژوهش های نوین در ارزیابی عملکرد تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: موسسه آموزش عالی آیندگان
کد ژورنال: JR_MRPE
تاریخ درج سایت: چهارشنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 2075

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر سید اسماعیل نجفی مدیر مسئول
آقای دکتر فرهاد حسین زاده لطفی سردبیر
آقای دکتر سید احمد عدالت پناه مدیر علمی و اجرایی
آقای دکتر محسن ایمنی مدیر اجرایی
آقای جواد پورقاسم مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: موسسه آموزش عالی آیندگان