فصلنامه مطالعات بین رشته ای در آموزش به صاحب امتیازی دانشگاه فرهنگیان یزد و مجوز شماره ۹۲۲۷۱ مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۰از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد توسعه دانش بومی،انجام تحقیقات تطبیقی در حوزه آموزش، شناسایی چالش ها و مسایل موجود درآموزش معلم،و گسترش پژوهش در میان دانشجویان و معلمان و....از کلیه پژوهشگران و صاحب نظران دعوت می نماید جهت انتشار اولین شماره نشریه مقالات علمی و پژوهشی خود را در محورهای زیر به دفتر نشریه ارسال نمایند:
محورها
جایگاه آموزش و نقش آن در برنامه های ۵ ساله توسعه و سایر اسناد بالادستی
آینده پژوهی آموزش در ایران با نگاه ویژه بر تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان
رویکردها و الگوهای آموزش،چالش ها و راهکارها
نظریه های مرتبط با آموزش و خاستگاه های آن در مکاتب فلسفی
اهداف،عناصر و رویکردهای برنامه های رسمی و غیررسمی و تربیت معلم
فناوری های نوین و دانش بنیان و نقش و جایگاه آن در آموزش
مبانی تعلیم و تربیت اسلامی و انگاره های برخاسته از آن در تربیت معلم
توانایی های شناختی و فراشناختی، انواع هوش و تفکر در آموزش
جنسیت، زبان، نژاد، قومیتها، فرهنگ ایرانی و آموزش چند فرهنگی در مدرسه
ارتباط آموزش با انواع سرمایه(اجتماعی.فرهنگی.اقتصادی و...)
مدیریت و رهبری آموزشی و نقش آن در توسعه پایدار
مطالعات تطبیقی در آموزش
نقش و جایگاه کارورزی ، کارآموزی و آموزش های مهارت محور در تربیت معلم
نقش و جایگاه روایت پژوهی،اقدام پژوهی و درس پژوهی در توسعه حرفه ای معلم
سایر حوزه های مرتبط
نمایه سازی
فصلنامه مطالعات بین رشته ای در آموزش تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه فرهنگیانکد ژورنال: JR_ISE
تاریخ درج سایت: شنبه، ۱۶ اردیبهشت، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 2967
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر منصور دهقان منشادی مدیر مسئول
آقای دکتر سید علیرضا افشانی سردبیر
آقای مجید جوادیان زاده مدیر داخلی
آقای دکتر حمید علامی ویراستار انگلیسی
آقای دکتر محمود برهانی زرندی هیات تحریریه
خانم دکتر شایسته دادفرنیا هیات تحریریه
آقای دکتر سعید علیخانی هیات تحریریه
آقای دکتر سید سعید آباد هیات تحریریه
آقای دکتر سهراب مروتی هیات تحریریه
آقای دکتر احمد زندوانیان هیات تحریریه
آقای دکتر علی شیخ الاسلامی هیات تحریریه