The International Journal of Innovation in Marketing Elements (IJIME) is a bimonthly scholarly journal that publishes peer-reviewed research in marketing. It is published by the International scientific network (ISNet). Established in ۲۰۲۱, It is a journal covering marketing issues. Researchers interested in various fields of marketing, business development can submit their papers to this journal.
نمایه سازی
مجله بین المللی نوآوری در عناصر بازاریابی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
کد ژورنال: JR_IJIMEتاریخ درج سایت: یکشنبه، ۲۸ خرداد، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 1971
سختار سازمانی مجله
آقای حسین محمدی مدیر مسئول
خانم ماه سیما راسی مدیر اجرایی