نشریه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت دارای رتبه علمی - پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور است که در قالب دوفصلنامه، به زبان فارسی (چکیده فارسی -انگلیسی) با اهداف گسترش خلاقیت و نوآوری، ترویج و تبادل ایده ها و تجارب، به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت های بهداشت و طب نظامی و آموزش و ارتقای سطح علمی و عملی رسته بهداشت و درمان در حوزه طب رزم و روزآمد نمودن دانش امدادی - بهداشتی - درمانی پزشکان و پیراپزشکان، محققین و دانشجویان سراسر ایران با انتشار تازه‌های پزشکی نظامی و بهداری رزم، آماده دریافت همه انواع مقالات علمی می باشد.

نشریه علمی-پژوهشی بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت (۴۰۲۶-eISSN: ۲۷۱۷) با رعایت کلیه اصول کمیته بین المللی ویراستاران نشریات پزشکی و همچنین کمیته اخلاق در انتشارات پزشکی آماده دریافت انواع مقالات علمی از محققین، اساتید، دانشجویان، فرهیختگان، متخصصان، پزشکان و علاقمندان از سراسر کشور می باشد.

نمایه سازی

نشریه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله
کد ژورنال: JR_BEHRAZM
تاریخ درج سایت: دوشنبه، ۲۶ تیر، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 2411

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر سید مسعود خاتمی مدیر مسئول
آقای دکتر محمدعلی محققی سردبیر
آقای دکتر رکن الدین سلطانی نژاد دبیر اجرایی
خانم دکتر فاطمه رنجبر دبیر اجرایی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله