فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی، نشریه ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بازاریابی در کشور، شناسایی مسائل بازاریابی و فروش سازمان ها و موسسات و ارائه راهکار برای آن، مقاله های علمی در این حوزه را بصورت فصلنامه منتشر می کند.

پیشرفت روز افزون دانش بازاریابی، ضرورت ارائه نتایج حاصل از پژوهش ها و تحقیقات بازاریابی برای استفاده محققان و علاقه مندان را ایجاب کرده است. در این راستا فصلنامه های علمی و پژوهشی، نقش کلیدی و اساسی در نشر و ارتقای سطح این پژوهش ها و نیز ایجاد بستر مناسب برای توسعه ارتباط میان پژوهشگران عرصه بازاریابی داشته اند. مجوز فصلنامه مطالعات میان رشته ای بازاریابی با عنایت خداوند و همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در سال۱۴۰۰ اخذ و راه اندازی شده است. این فصلنامه ناشر یافته های پژوهشگران و محققان کشور می باشد و در راه کسب مرجعیت علمی تلاش می کند؛ از این رو از همه متخصصان، محققان و دانشجویان عرصه بازاریابی دعوت می شود که با ارسال مقالات علمی خود، ما را یاری نمایند.

شایسته است که از همکاری پژوهشگران و داوران محترم، حمایت های اعضای محترم هیات تحریریه و تلاش های همکاران و همه دست اندرکاران تهیه و انتشار فصلنامه تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشم. امید است بتوانیم بستر مناسبی را برای ارائه و انتشار هرچه بهتر تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگران عزیز فراهم نماییم و تلاش امروز ما بتواند راهی برای نزدیکی به مرزهای دانش فراهم آورد و آیندگان از خرمن (نتایج) آن بهره مند شوند.

نمایه سازی

فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول
کد ژورنال: JR_JISM
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۳ مرداد، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 3433

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر حسین دیده خانی مدیر مسئول
آقای دکتر حسین وظیفه دوست سردبیر
مهدی نعیمی نظام آباد مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول