نشریه فیزیولوژی حرکت و تندرستی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول است و اولین شماره آن در پاییز سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است. نشریه فیزیولوژی حرکت و تندرستی درنظر دارد مقالات پژوهشی اصیل (Original Research Articles) و مقالات مروری (Review Article) را در گستره پژوهش های فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که قبلا در نشریات داخلی و خارجی چاپ نشده اند، را منتشر نماید.

دو فصلنامه فیزیولوژی حرکت و تندرستی با صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹طی مجوز شماره ۶۴۷۴۱//ص/۹۹ از معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتشار دریافت نموده است. این نشریه، در ارزیابی شهریور ۱۴۰۱ نشریات دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب ۷۲ امتیاز و رتبه B گردید که دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی) در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با چاپ مقاله در این نشریه، ۱/۹ امتیاز برای فعالیت پژوهشی و فارغ التحصیلی دریافت نمایند. تمامی مقالات پذیرفته شده در این فصلنامه قبل از فرایند پذیرش و چاپ از طریق نرم افزارهای مشابهت یاب بررسی خواهند شد.

نویسنده گرامی؛ در راستای حمایت از یافته های نوین پژوهشگران گرامی، چاپ مقالات در نشریه فیزیولوژی حرکت و تندرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول رایگان و بدون دریافت هزینه می باشد.

نمایه سازی

نشریه فیزیولوژی حرکت و تندرستی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول
کد ژورنال: JR_JMPH
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۳ مرداد، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 2401

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر ارسلان دمیرچی مدیر مسئول
آقای دکتر سیدعلیرضا حسینی کاخک هیات تحریریه
آقای دکتر محمد تقی اقدسی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا امیرسیف الدینی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدعلی آذربایجانی هیات تحریریه
خانم دکتر پروین فرزانگی هیات تحریریه
آقای پروفسور شادمهر میردار هریجانی هیات تحریریه
خانم دکتر مرضیه ثاقب جو هیات تحریریه
آقای مهدی مقرنسی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول