بازاریابی خدمات عمومی مفتخر است که آوردگاه اندیشهها باشد. به همین منظور هیات تحریریه فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، از کلیه استادان، صاحبنظران و پژوهشگران برای ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود جهت چاپ در این فصلنامه، دعوت به عمل میآورد.
امتیاز:براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی وهنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۸ با راه اندازی نشریه با عنوان بازاریابی خدمات عمومی موافقت گردید.
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی با هدف فراهم کردن محیطی علمی برای پژوهشگران در حوزه علم مدیریت و مباحث بین رشته ای مرتبط به عنوان یک منبع علمی برای تولید، اشاعه و معرفی یافتهها و نتایج پژوهشهای علمی ایجاد شده است. امید است که این فصلنامه باعث ارتقای سطح علمی پژوهشگران گردد.
این فصلنامه به منظور نیل به این هدف، از پژوهشگران درخواست می نماید که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای فرایند داوری و چاپ به این فصلنامه ارسال نمایند
نمایه سازی
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلیکد ژورنال: JR_JSPM
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۱۸ مهر، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 3030
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر نیما رنجی جفرودی مدیر مسئول
آقای دکتر عظیم زارعی سردبیر
آقای مرتضی حضرتی مدیر داخلی