دو فصلنامه "مطالعات نوین حقوق و محیط زیست" به‌ صورت چاپی و الکترونیکی منتشر می‌شود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز نشریه «مطالعات نوین حقوق و محیط زیست» را به شماره‌ ثبت ۹۳۹۱۶ در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ صادر نموده است.

دو فصلنامه «مطالعات نوین حقوق و محیط زیست» با هدف تکمیل رسالت پژوهشی به جهت پایه گرفتن و به روزرسانی دانش و فن علمی ، حقوقی ، فرهنگی در حوزه محیط زیست در سال۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز نموده است، و قصد دارد با انعکاس دستاوردهای علمی پژوهشی اساتید و فرهیختگان و پژوهشگران و سهولت در مبادله علمی در زمینه های میان رشته ای حقوق و محیط زیست به فعالیت خود با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت دوفصلنامه، دستاوردهای علمی را به نحوی شایسته در اختیار علاقه مندان به موضوع قرار دهد .

حوزه های پذیرش مقالات:

محیط زیست و حقوق بشر حقوق و محیط زیست, حقوق انرژی و محیط زیست مدیریت پسماند و حقوق محیط زیست، نسل های حقوق بشری و ارتباط آن ها با حقوق محیط زیست ,حق بر آموزش محیط زیست تعهدات دولت ها در تامین حق بر محیط زیست سالم , نقش سمن ها در توسعه و نهادینه شدن حقوق محیط زیست, بیوتروریسم و حقوق بین الملل و ...

نمایه سازی

مجله مطالعات نوین حقوق و محیط زیست تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_NVLAW
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۲۵ مهر، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 1620

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر عسکر جلالیان مدیر مسئول
آقای دکتر سیدباقر میرعباسی سردبیر
خانم شیما کاظم نیا مدیر اجرایی
آقای دکتر عباس کریمی هیات تحریریه
آقای دکتر افشین جعفری هیات تحریریه
آقای دکتر علی اکبر گرجی ازندریانی هیات تحریریه
آقای دکتر علی مشهدی هیات تحریریه
خانم دکتر همیرا آگاه هیات تحریریه
آقای دکتر مسعود خدیمی هیات تحریریه