می‌رساند نشریه بیوتکنولوژی و بیوشیمی غلات (Cereal Biotechnology and Biochemistry, CBB) با صاحب امتیازی دانشگاه رازی و با همکاری انجمن علمی بذر ایران، با کسب مجوز از کمیسیون نشریات علمی کشور با رتبه (ب)، به صورت فصلنامه علمی به زبان فارسی به همراه چکیده مبسوط به انگلیسی منتشر می‌گردد.

مقالات پژوهشی به صورت مقاله کامل، مقاله کوتاه و گزارش‌های کوتاه علمی و نیز مقالات مروری در تمامی جنبه‌های زیست‌فناوری، فیزیولوژی و بیوشیمی غلات و علوم وابسته مانند نشانگرهای مولکولی، کشت بافت و سلول، مهندسی ژنتیک، ژنومیکس، ترانسکریپتومیکس، پروتومیکس، ساختار و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی، پلی‌ساکاریدها، پروتئین‌ها، روغن‌ها، آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانه غلات و موضوعات مشابه را جهت بررسی و چاپ می‌پذیرد.

بدین وسیله ضمن دعوت از اساتید، محققین، پژوهشگران و دانشجویان عزیز اعلام می‌دارد، فرآیند داوری اولیه حداکثر ۱۰ روز و پذیرش نهایی حداکثر۶۰ روز خواهد بود.

نمایه سازی

فصلنامه بیوتکنولوژی و بیوشیمی غلات تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه رازی
کد ژورنال: JR_CBB
تاریخ درج سایت: شنبه، ۱۳ آبان، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 1483

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر سعید جلالی هنرمند مدیر مسئول
آقای دکتر صحبت بهرامی نژاد سردبیر
خانم دکتر لیلا زارعی مدیر اجرایی
آقای هادی کیانی نژاد کارشناس نشریه
آقای دکتر سید علی اکبر بهجت نیا هیات تحریریه
آقای دکتر سیدسعید پورداد هیات تحریریه
آقای دکتر علیرضا زبرجدی هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی کدیور هیات تحریریه
آقای دکتر قربانعلی نعمت زاده هیات تحریریه
آقای دکتر علیرضا نوروزی مشاور نمایه سازی
آقای دکتر کیانوش چقامیرزا هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه رازی