فصلنامه پژوهش در آموزش تاریخ
Research in Hhistory Education
فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در آموزش تاریخ به منظور ارائه تازه ترین نظریه ها و یافته های علمی در حوزه آموزش درس تاریخ در آموزشگاه ها و دانشگاهها کار خود را آغاز نمود.
این نشریه کاملا علمی و متعلق به دانشگاه فرهنگیان است که به صورت فصلنامه شروع به انتشار نمود و در محتوی آن می توان تبادل و نشر افکار و اندیشه های بدیع در آموزش و تدریس درس تاریخ راملاحظه نمود.
حوزه جذب مقالات این نشریه در سه قالب الف)مقالات کامل اصیل علمی ب) مقالات کوتاه علمی پ)مقالات مروری در حوزه های:
-تحلیل محتوی کتاب های درسی
-آموزش و آماده سازی نیروهای انسانی پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان
-مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم
-ویژگی های حرفه ای معلمان
-بهسازی و تعالی منابع انسانی در آموزش و پرورش
-ارائه روش های نوین تدریس ، تربیت ارزشیابی برنامه ها ، روشها و آموخته های دانش آموزان
-خلاقیت در تربیت معلم
-کاربست یافته های پژوهشی در زمینه های آموزشی و آموزشگاهی
-آینده پژوهی در تربیت معلمین تاریخ
-راه های ارتقای کیفیت آموزش تاریخ در نظام تربیت معلم
-نظریه ها و رویکردهای نو در طراحی کتاب های درسی تاریخ در تربیت معلم
وهمچنین موضوعات مرتبط ، که قبلا در هیچ نشریه و یا گتابی به چاپ نرسیده باشند پس از انجام فرایند بررسی اولیه و داوری دقیق اقدام می نماید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - مرجع مجلات علمی