فصلنامه سلامت روان در مدرسه نشریه‌‌ای علمی از زمستان سال ۱۴۰۱ آغاز به‌کار کرده است، درجه علمی به این فصلنامه بر اساس نامه شماره ۹۳۹۴۵ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به فصلنامه سلامت روان در مدرسه اعطا شده است. این مجله به صورت فصلنامه و به زبان فارسی و خلاصه انگلیسی منتشر می‌شود و در کلیه مباحث حوزه روانشناسی تربیتی ، علوم تربیتی و مشاوره به انتشار آن دسته از مقاله‌های اصیل پژوهشی می‌پردازد که به دانش، نوآوری و درک جدیدی از حوزه‌های روانشناسی تربیتی و علوم تربیتی منتهی شود. کلیه مقاله‌­­های ارسالی به این فصلنامه پس از ارزیابی اولیه، در صورت نداشتن مشکل عمده، توسط داوران نشریه که از اساتید به‌نام کشور در زمینه روانشناسی تربیتی و علوم تربیتی هستند مورد داوری و ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند؛ سپس مقاله‌ها با توجه به رای داوران و زیر نظر مستقیم سردبیر و اعضای شورای دبیران انتخاب و منتشر می‌شوند. این فصلنامه هزینه بررسی اولیه ندارد و پذیرش نهایی مقاله را دارد.

فصلنامه سلامت روان در مدرسه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد طی شماره ۹۳۹۴۵ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵می باشد.
در این مجله مقالاتی چاپ می‌شود که نتایج پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، توسعه‌ای و تحلیلی در حوزه‌های مختلف علوم تربیتی ،مشاوره و روانشناسی باشد.

نمایه سازی

مجله سلامت روان در مدرسه تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_JMHS
تاریخ درج سایت: چهارشنبه، ۶ دی، ۱۴۰۲
تعداد نمایش: 2761

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر وحید بنیسی مدیر مسئول
آقای دکتر غلامرضا صالحی رودانی سردبیر