فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی توسط مرکز پژوهشهای تبلیغی به زبان فارسی منتشر می شود.

این مجله در حوزه های مرتبط با تمامی گرایشات تبلیغ اسلامی مقاله می پذیرد.

برخی از اهداف نشریه عبارتند از :
الف : بسط وگسترش مطالعات نظری تبلیغی متناسب با رشته و گرایش های مصوب تبلیغ.
ب : تبیین و تعمیق دانش تبلیغ و بررسی فلسفه آن.
ج :مسئله شناسی،آسیب شناسی، افکار سنجی و نیازسنجی در عرصه دانش تبلیغ.
د : ارائه ایده ها ،قالب ها ،الگوها و روش های نو در زمینه تبلیغ.
و : آینده پژوهی در عرصه تبلیغ.
ز: ارزیابی فعالیت های تبلیغی.

نمایه سازی

فصلنامه مطالعات تبلیغ دینی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_FMTD
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۲ اردیبهشت، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 1053

سختار سازمانی مجله

آقای محمدرضا محمودی سردبیر
آقای حجة الاسلام محمد افضلی دبیر تخصصی