فصلنامه مدیریت سرمایه انسانی دفاعی دانشگاه افسری امام علی(ع) افتخار دارد، با رویکردی جدید در زمینه منابع انسانی دفاعی تازه ترین نظریه ها و یافته های علمی اندیشمندان، استادان، صاحب نظران، و دانش پژوهان را در حوزه های مدیریت منابع انسانی در حیطه های دفاعی، امنیت ملی و مدیریت راهبردی ارائه نماید.

فصلنامه مدیریت سرمایه انسانی دفاعی وابسته به دانشگاه افسری امام علی(ع) می باشد که بر اساس مجوز شماره 98/287471 در تاریخ 1399/10/22 از سوی کمیسیون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره ثبت 87436 و همچنین آیین نامه ۱۱/۲۵۶۸۵- ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می نماید.

فصلنامه مدیریت سرمایه انسانی دفاعی دانشگاه افسری امام علی(ع) با مجوز پروانه انتشار رسمی به شماره 98/287471 در تاریخ 1398/11/16 از سوی کمیسیون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می شود. این مجله با همکاری علمی اساتید برجسته دانشگاه های کشور به انتشار مقالات علمی در زمینه پژوهش در رشته های مختلف مدیریت سرمایه های انسانی و دفاعی می پردازد. لازم بذکر است بر اساس مصوبه معاونت علوم، تحقیقات و فناوری آجا به شماره 1126/7/2/4916/ح/1401 مورخه 1401/2/20 تمامی مقالاتی که در این فصلنامه چاپ می گردند، شامل حداکثر امتیاز (معادل مجلات علمی) جهت امتیاز پژوهشی می باشند.

هدف این مجله، توسعه و تعمیق نگرش ها و پژوهش های مرتبط با محورهای مجله و ارائه و اشاعه آنها به مخاطبان است. از این رو اعضای هیئت تحریریه مجله از تمامی اساتید، صاحب نظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به مطالعات رشته های مختلف علوم انسانی و دفاعی ( تمام گرایش ها) از سراسر کشور دعوت می نماید مقالات و دستاوردهای علمی خود را برای انتشار به این مجله به آدرس سایت مجله ارسال نمایند.

نمایه سازی

مجله مدیریت سرمایه انسانی دفاعی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه افسری امام علی
کد ژورنال: JR_JDHCM
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۲۲ خرداد، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 778

سختار سازمانی مجله

منصور خیرگو مدیر مسئول
آقای پروفسور کرم اله دانش فرد سردبیر
محمد مهدی مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه افسری امام علی