نشریه رویکرد های نوین در مدیریت و بازاریابی ، دو فصلنامه ای است که توسط موسسه مدیریت فکر نو اندیش منتشر می شود. این نشریه از سیاست داوری تخصصی دو سو ناشناس در بررسی مقالات استفاده نموده و به مباحث مهم و اساسی حوزه "مدیریت بازرگانی ، بازاریابی ، کسب و کار ، کار آفرینی " می پردازد. این نشریه با همکاری انجمن مدیریت کسب و کار ایران منتشر می شود.

نمایه سازی

فصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_JNAMM
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۱۶ مرداد، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 1109

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر مهدی خداپرست مدیر مسئول
خانم دکتر شهناز نایب زاده سردبیر