فصلنامه «بینش قرآنی و عرفان اسلامی» به عنوان یک نشریه علمی پژوهشی در زمینه مطالعات قرآنی و عرفان اسلامی ، با هدف ارتقاء سطح دانش و پژوهش در این حوزه ها به انتشار مقالات علمی و پژوهشی می پردازد. این مجله به عنوان بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربیات بین پژوهشگران، اساتید و دانشجویان فعالیت می کند و تلاش دارد تا با ارائه مطالب علمی و پژوهشی با کیفیت، به گسترش دانش و معرفت در زمینه های مختلف تفسیر قرآن و عرفان اسلامی کمک کند.

نشریه بینش قرآنی و عرفان اسلامی با صاحب امتیازی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی صائب ابهر بر اساس آیین نامه نشریات علمی مصوب ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ در ارزیابی سال ۱۴۰۲، موفق به کسب رتبه ب شده است .

مجله «بینش قرآنی و عرفان اسلامی» با تلاش مستمر در جهت افزایش کیفیت علمی و پژوهشی مقالات، سعی در ایجاد ارتباطی موثر و سازنده بین پژوهشگران و علاقه مندان این حوزه دارد و به عنوان یک منبع معتبر و ارزشمند در زمینه مطالعات قرآنی و عرفان اسلامی شناخته می شود.

نمایه سازی

فصلنامه بینش قرآنی و عرفان اسلامی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: موسسه آموزش عالی صائب
کد ژورنال: JR_IMQV
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۷ مرداد، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 477

سختار سازمانی مجله

آقای سید امیرعلی آقامیری مدیر مسئول
آقای صادق رضایی سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: موسسه آموزش عالی صائب