فصلنامه علمی پژوهشی اخلاق پژوهی که به همت جمعی از اخلاق پژوهان و با حمایت «پژوهشکده اخلاق و روانشناسی پژوهشگاه قرآن و حدیث» منتشر می شود، پنجره ای گشوده به افق بحث های چالش بر انگیز حوزه اخلاق است و بر آن است تا با نشر آثار علمی و ارزنده بستری مناسب برای نظریه پردازی، ژرف کاوی و طرح و تبیین مباحث نوین و مسایل نوپدید عرصه اخلاق پژوهی فراهم آورد و آوردگاه آرا و انظار اندیشمندان و فرهیختگان نواندیش و نظریه پرداز باشد.

اخلاق پژوهی به استناد مصوبه 585 مورخ 1387/6/24 شورای عالی حوزه های علمیه و با توجه به ارزیابی کمیسیون نشریات علمی حوزه، شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی در جلسه نود و هفتم حائز رتبه علمی - پژوهشی گردید.

.به استناد ماده واحده مصوبه جلسه 625 مورخ 21 /03/ 1387 شورای عالی انقلاب فرهنگی «مصوبات شورای عالی حوزه علمیه قم در خصوص اعطای امتیاز علمی، تاسیس انجمن های علمی، قطب های علمی و واحدهای پژوهشی و همچنین امتیازات کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و آزاداندیشی در حوزه، دارای اعتبار رسمی بوده و موجد امتیازات قانونی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه می باشد».

نمایه سازی

فصلنامه اخلاق پژوهی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_RIGH
تاریخ درج سایت: چهارشنبه، ۱۸ مهر، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 170

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر هادی صادقی مدیر مسئول
آقای دکتر هادی صادقی سردبیر