نشریه مطالعات فضای مجازی و رسانه های اجتماعی یک فصلنامه است که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به عنوان پژوهشگاه پیشرو در طرح مسائل فرهنگی و ارتباطاتی در ایران منتشر می شود. این نشریه در تلاش است تا با توجه به تحولات عرصه فناوری های ارتباطی در فضای نوپدید مجازی و پدیدار شدن رسانه های اجتماعی، ضمن طرح و شناخت مسائل و انواع پدیده ها و رویدادهای نوظهور مرتبط با تحولات فضای مجازی در جامعه ایران و جهان و نیز توجه به آینده تحولات این عرصه، زمینه ای برای پاسخ به پرسش های پیش روی محققان، سیاست گذاران و همچنین حکمرانی فرهنگی و رسانه ای در جمهوری اسلامی ایران فراهم آورد.

فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه های اجتماعی» به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با شماره پروانه انتشار به شماره ثبت 94692 از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی به طور مستمر و در قالب فصلنامه در حال انتشار است.

نمایه سازی

مجله مطالعات فضای مجازی و رسانه های اجتماعی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات
کد ژورنال: JR_CSSMS
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۶ آبان، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 37

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر قاسم زائری مدیر مسئول
آقای دکتر امیدعلی مسعودی سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات