فصلنامه نواندیشی در آموزش و یادگیری

فصلنامه نواندیشی در آموزش و یادگیری

Quarterly Journal of New Thinking in Instruction and Learning



پوستر فصلنامه نواندیشی در آموزش و یادگیری

این فصلنامه بر اساس مجوز شماره 94853 مورخ 1402/10/23 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار می باید . به منظور نشر تازه ترین یافته های علمی و تحقیقاتی از پژوهشگران دعوت می شود تا مقالات خود را بر اساس فرمت مورد انتظار مجله تدوین و از طریق سامانه مجله ارسال نمایند .

اهداف فصلنامه:

معرفی نظریه ها، رویکردها، الگوها، مدل ها، روش ها و اصول آموزش و یادگیری
بازشناسی چالش ها، آسیب ها ، تهدیدهای مرتبط با آموزش و یادگیری
بازشناسی فرصت ها، ظرفیت ها، پتانسیل ها و تجارب مرتبط با آموزش و یادگیری
معرفی نظام یاددهی - یادگیری اثربخش
توانمندسازی نیروی انسانی در نظام های تربیتی از جمله خانواده، مدارس، دانشگاهها و...در راستای مرتبط با آموزش و یادگیری اثربخش
موضوعات و محورهای اصلی مجله:
• آموزش و یادگیری در محیط کار( سازمان ها، نهادها، مراکز سلامت، صنعت و...)
• آموزش و یادگیری در نظام های آموزشی
• تجارب تربیتی در همه نظام های تربیتی(خانواده، مدرسه، دانشگاه، سازمان ها و...)
• مطالعات برنامه درسی
• مطالعات مدیریت فرایندهای آموزش و یادگیری
• مطالعات تطبیقی آموزش و یادگیری
• مبانی فلسفی نظریه های آموزش و یادگیری
• آموزش و یادگیری در مکاتب مختلف فکری