نشریه رویکردهای نوین در بازاریابی یک نشریه علمی دسترسی آزاد (دو سویه ناشناس) می باشد که از سوی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران منتشر می شود.

این نشریه به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملی و بین المللی با تمرکز بر مباحث : داده کاوی در بازاریابی، هوشمندی بازاریابی، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، هوش مصنوعی در بازاریابی ، بازاریابی عصبی، متاورس، آواتار، اینترنت اشیا، رفتار مصرف کننده، برندینگ، تبلیغات و بازاریابی صنعتی به همت گروه ه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت وحسابداری شروع به انتشار کرد.

در این نشریه مقالات پژوهشی(مفهومی وکاربردی) به زبان فارسی و چکیده انگلیسی به صورت الکترونیکی منتشر می شود و مانند سایر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی جهت تسهیل شناسایی و جستجو هر مقاله شماره شناسایی خاص(doi) خود را دارد.

این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

نشریه با استفاده از سامانه مشابهت یابی(سمیم نور) اقدام به همانندجویی مقالات کرده و مقالاتی با همانندی حداکثر15 درصد را می پذیرد.

صدور گواهی پذیرش و چاپ مقاله منحصرا منوط به در خواست مولف و دریافت نامه پذیرش ممهور به مهر با امضای سردبیر نشریه است. دریافت کننده گواهی برای اثبات اصالت آن موظف به استعلام از این نشریه میباشد

نمایه سازی

مجله رویکردهای نوین در بازاریابی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائی
کد ژورنال: JR_NATM
تاریخ درج سایت: دوشنبه، ۱۵ بهمن، ۱۴۰۳
تعداد نمایش: 177

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر وحید ناصحی فر مدیر مسئول
خانم دکتر زهره دهدشتی شاهرخ سردبیر

سازمان علمی ناشر مجله:

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائی