International Journal of Business and Marketing (IJOBM) is an International Open Access journal publishing monthly. The Journal publishes original research and review papers in English covering all areas of marketing and business studies. Preference, however, is given to the following:
Marketing, Business Administration, Export and Import, Export performance, Commercial, Economics, International relation, Marketing Management, CRM, loyalty, Gray Marketing, Advertising, ۴C, ۴P, packaging, Promotion, Pricing strategy, Business Strategy, Human resource, Management, Economy, Customer Orientation and more
نمایه سازی
مجله بین المللی کسب و کار و بازاریابی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
کد ژورنال: JR_IJOBMتاریخ درج سایت: دوشنبه، ۸ دی، ۱۳۹۳
تعداد نمایش: 23728
سختار سازمانی مجله
آقای فرشید موقر مقدم صاحب امتیاز
آقای فرشید موقر مقدم مدیر مسئول
آقای فرشید موقر مقدم سردبیر
آقای محمدرضا منجذب هیات تحریریه
آقای محمدرضا بابایی هیات تحریریه
آقای دکتر اکبر عالم تبریز هیات تحریریه
آقای نیک محمد نازیمن عبدالرحمن هیات تحریریه
آقای امیر عابدینی خشک سرایی هیات تحریریه
آقای سعید خیاط مقدم هیات تحریریه
آقای دکتر فرخ قوچانی هیات تحریریه
آقای علی تیموری هیات تحریریه
آقای مسعود قربان حسینی هیات تحریریه
آقای سیروس تدبیری هیات تحریریه
آقای علیرضا یوسفی هیات تحریریه
آقای ون خیرالزمان ون اسماعیل هیات تحریریه
آقای احمد عیسی خانی هیات تحریریه
آقای ذواقرنین یوسف هیات تحریریه
آقای ابوبکر عبدالحمید هیات تحریریه