نشریه علمی « سفالینه» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فراهم نمودن بسترهای مناسب توسعه و ارتقاء کیفی پژوهش و نشر دستاوردها از تحقیقات و تجارب علمی و فرهنگی پژوهشگران از سراسر کشور در حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی استقبال می کند و آماده پذیرش مقالات اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت اصول شیوه نامه نشریه است.

مرکز تحقیقات هنر اسلامی نگاره با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فراهم نمودن بسترهای مناسب توسعه و ارتقاء کیفی پژوهش و نشر دستاوردها، تحقیقات و تجارب علمی و فرهنگی پژوهشگران از سراسر کشور در حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی اقدام به انتشار نشریه «سفالینه» زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نموده است. این نشریه از تاریخ ۱۳۹۰/۰۳/۲۳با شماره ثبت ۲۱۶۷۷ به صورت دوفصلنامه علمی تخصصی و با چاپ مقالات اساتید و دانشجویان هنری در سطح تحصیلات تکمیلی، منتشر می شود. هدف نشریه سفالینه انتشار نتایج تحقیقات و پژوهش های علمی و فرهنگی در حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی است و از انتشار دستاوردهای علمی ارزشمند استادان و پژوهشگران این حوزه استقبال می کند. امید است فعالیت های نشریه سفالینه گامی در جهت رشد و تعالی دانش باشد.

نمایه سازی

دوفصلنامه علمی تخصصی سفالینه تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_SOFAL
تاریخ درج سایت: چهارشنبه، ۱۴ بهمن، ۱۳۹۴
تعداد نمایش: 10003

سختار سازمانی مجله

خانم دکتر مهناز شایسته فر مدیر مسئول
خانم دکتر مهناز شایسته فر سردبیر
آقای مسعود اسکندری مدیر اجرایی
آقای دکتر احمد اکبری هیات تحریریه
آقای دکتر محمد خزایی هیات تحریریه
خانم دکتر مهناز شایسته فر هیات تحریریه
خانم دکتر فریده طالب پور هیات تحریریه
خانم فائقه شیرازی هیات تحریریه