مجله تحقیقات در ارولوژی با هدف چاپ و انتشار مقالات پژوهشی در زمینه نوآوری ها و پیشرفتهای اخیر در درمان طبی و جراحی مشکلات ارولوژیک طراحی شده است که بصورت فصل نامه منتشر میگردد.

با توجه به گسترش آموزش دوره های دستیاری ارولوژی در کشور و پذیرش سالانه بیش از ۱۰۰ دانشجو در این رشته در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی، نیاز به فراهم نمودن بستری جهت ارتقا سطح تحقیقات و پژوهش در زمینه های مختلف این رشته در کشور، چاپ و نشر مقالات اعضا هیات علمی در سطح ملی و همچنین اطلاع جامعه علمی کشور از نتایج و دستاوردهای تحقیقات محققین احساس می شد. بنابراین، مجله تحقیقات در ارولوژی (Journal of Research in Urology) با مدیریت گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان به زبان فارسی-انگلیسی بصورت فصلنامه و با هدف چاپ و انتشار آثار و مقالات تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه ابداعات نوین در حیطه جراحی و درمان مشکلات ارولوژی بیماران در سطح ملی و بین المللی منتشر می گردد.

مخاطبین نشریه: محققین، اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته ارولوژی و متخصصین رشته های گوناگون که به نحوی با شاخه های پزشکی سر وکار دارند.

نمایه سازی

مجله تحقیقات در ارولوژی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان
کد ژورنال: JR_JRU
تاریخ درج سایت: یکشنبه، ۲ اسفند، ۱۳۹۴
تعداد نمایش: 8949

سختار سازمانی مجله

آقای محمدعلی امیرزرگر مدیر مسئول
آقای سید حبیب اله موسوی بهار سردبیر
آقای محمدعلی امیرزرگر هیات تحریریه
آقای سیاوش فلاحت کار هیات تحریریه
آقای حسن احمدنیا هیات تحریریه
آقای حمیدرضا غلامرضایی هیات تحریریه
آقای شهریار امیرحسنی هیات تحریریه
خانم رباب مقصودی هیات تحریریه
آقای دکتر علی شمسا هیات تحریریه
آقای علی اکبر نورعلی زاده هیات تحریریه
آقای رضا مهدوی هیات تحریریه
آقای سید حبیب اله موسوی بهار هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان