نشریه اندازه­ گیری تربیتی یک نشریه با داوری بسته و دو سو ناشناس و با دسترسی آزاد است که از سوی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران منتشر می شود. این نشریه به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملی و بین المللی با تمرکز بر مباحث اندازه­ گیری تربیتی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه اندازه گیری انتشار یافته و هدف آن انتشار مقالات با کیفیت که یافته های مرتبط با موضوعات مهم این حوزه را گزارش می دهند می باشد.

به منظور دسترسی آسان و جهانی به آخرین یافته های پژوهشی، این نشریه به عنوان یک نشریه دسترسی-آزاد پایه گذاری شده است. با این وجود، نشریه هزینه ای برای بررسی، پردازش، و انتشار مقالات علمی از نویسندگان و یا نهادها و سازمان های پژوهشی طلب نمی کند. تمام مراحل اشاره شده برای چاپ مقاله از سوی انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی پشتیبانی مالی می شود.

نشریه اندازه ­گیری تربیتی به دو صورت چاپی و آنلاین منتشر می شود.

نمایه سازی

فصلنامه اندازه گیری تربیتی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائی
کد ژورنال: JR_JEM
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۲۸ دی، ۱۳۹۵
تعداد نمایش: 19617

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر فریبرز درتاج مدیر مسئول
آقای دکتر علی دلاور سردبیر
آقای اصغر مینایی دبیر علمی
آقای دکتر حمیدرضا مقامی مدیر داخلی
آقای حسن پاشاشریفی هیات تحریریه
آقای دکتر حسن احدی هیات تحریریه
خانم پروفسور الهه حجازی هیات تحریریه
آقای دکتر عباس بازرگان هیات تحریریه
آقای علی اکبر سیف هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائی