نشریه مطالعات رسانه های نوین، از سوی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران منتشر می شود.

هدف عمده نشریه مطالعات رسانه های نوین فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملی و بین المللی به منظور به بحث گذاشتن آخرین یافته های خود در ارتباط با رسانه های نوین می باشد. از این رو، امید است که این نشریه وضعیت این رشته را در ایران و جهان بهبود بخشیده و راه حل هایی برای مسائل نظری و عملی پیش روی این رشته ارائه دهد. به منظور نیل به این هدف، ما پژوهشگران را تشویق می کنیم که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای چاپ به این نشریه ارسال نمایند.

این نشریه مقالات معتبر در حوزه های ذیل را به چاپ می رساند:

  • رسانه های نوین
  • فناوری و رسانه
  • نقش رسانه در جوامع امروز
  • سیاست و رسانه
  • رسانه به عنوان ابزار
  • گفتمان رسانه ای
  • سبک های ارتباطی
  • سیاست گذاری در رسانه
  • فضای مجازی

نمایه سازی

فصلنامه مطالعات رسانه های نوین تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائی
کد ژورنال: JR_NMS
تاریخ درج سایت: دوشنبه، ۱۸ بهمن، ۱۳۹۵
تعداد نمایش: 18742

سختار سازمانی مجله

آقای محمد مهدی فرقانی مدیر مسئول
آقای دکتر هادی خانیکی سردبیر
آقای علیرضا عبدالهی نژاد مدیر داخلی
آقای سیدروح اله حاج زرگرباشی دبير اجرايي
آقای حسین افخمی هیات تحریریه
آقای علیرضا دهقان هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی سمتی هیات تحریریه
آقای دکتر مسعود کوثری هیات تحریریه
آقای دکتر محمد سلطانی فر هیات تحریریه
آقای دکتر یونس شکرخواه هیات تحریریه
آقای دکتر محمدسعید ذکایی هیات تحریریه
آقای یحیی کمالی پور هیات تحریریه
آقای دکتر سیدمحمد مهدی زاده هیات تحریریه
آقای دکتر سیدوحید عقیلی هیات تحریریه
آقای دکتر نعیم بدیعی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائی