نشریه پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی از سوی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران منتشر می شود.
هدف عمده نشریه پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملی و بین المللی به منظور به بحث گذاشتن آخرین یافته های خود در ارتباط با برنامه ریزی درسی می باشد. از این رو، امید است که این نشریه وضعیت این رشته را در ایران و جهان بهبود بخشیده و راه حل هایی برای مسائل نظری و عملی پیش روی این رشته ارائه دهد. به منظور نیل به این هدف، ما پژوهشگران را تشویق می کنیم که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای چاپ به این نشریه ارسال نمایند.
این نشریه مقالات معتبر در حوزه های ذیل را به چاپ می رساند:
- مطالعه کیفی برنامه های درسی
- رویکردهای انتقادی به برنامه ریزی درسی
- تئوری داده بنیاد
- سنجش کیفیت برنامه های درسی
- تئوری و عمل در توسعه برنامه درسی
- ارزیابی کیفی در برنامه ریزی درسی
نمایه سازی
فصلنامه پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.
اطلاعات مهم مجله
سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه علامه طباطبائیکد ژورنال: JR_QRIC
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۲۶ بهمن، ۱۳۹۵
تعداد نمایش: 13440
سختار سازمانی مجله
آقای دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی مدیر مسئول
آقای دکتر حسن ملکی سردبیر
آقای دکتر احسان اکرادی مدیر داخلی
آقای دکتر علیرضا صادقی هیات تحریریه
خانم دکتر رضوان حکیم زاده هیات تحریریه
آقای علیرضا عصاره هیات تحریریه
آقای دکتر کورش فتحی واجارگاه هیات تحریریه
آقای دکتر علی خورسندی طاسکوه هیات تحریریه
آقای دکتر جواد حاتمی هیات تحریریه
آقای رضا نوروز زاده هیات تحریریه