برای مدیریت خردمندانه و موثر در سازمان های ورزشی به روش های پژوهشی نو و بدیع نیاز است و هدف از این نشریه علمی، گسترش اندیشه ها و نتایج نوآوری های پژوهشی در زمینه های مدیریت در ورزش با رویکرد منابع انسانی است، این نشریه در زمینه آسیب شناسی چالشهای کنونی ورزش، ترسیم دورنمای مطلوب برای حوزه مدیریت و منابع انسانی در ورزش، تصمیم سازی برای کمک به تصمیم گیری مدیران ورزشی و بالاخره ارتقا سطح علمی و آگاهی کارشناسان این حوزه می باشد. بنابراین کلیه محققان عرصه ورزش می توانند از طریق این نشریه آخرین یافته های پژوهشی خود را با رویکردهای مربوط به مدیریت و منابع انسانی در ورزش در اختیار اندیشمندان و دست اندرکاران قرار دهند.

اعتبارعلمی-پژوهشی نشریه ی «مدیریت منابع انسانی در ورزش» در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۴، طی نامه‌ی به شماره‌ی ۳/۱۸/۱۶۸۱۵۲ از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت شده است.

انتشار نشریه‌ی علمی-پژوهشی «مدیریت منابع انسانی در ورزش» در جلسه‌ی هیات نظارت بر مطبوعات مورد موافقت قرار گرفته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی) مجوز انتشار نشریه را به شماره‌ی ۹۳/۵۱۹۷ در تاریخ ۹۳/۰۳/۰۵ صادر نموده است.

نمایه سازی

دوفصلنامه مدیریت منابع انسانی در ورزش تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه صنعتی شاهرود
کد ژورنال: JR_SHM
تاریخ درج سایت: شنبه، ۱۴ اسفند، ۱۳۹۵
تعداد نمایش: 11461

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر علی یونسیان مدیر مسئول
آقای دکتر رضا اندام سردبیر
آقای علی مسکریان مدير وب سايت
آقای دکتر امیر منتظری مدیر داخلی
آقای دکتر مهرداد محرم زاده هیات تحریریه
آقای دکتر حسن بحرالعلوم هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی طالب پور هیات تحریریه
آقای دکتر مهرزاد حمیدی هیات تحریریه
آقای دکتر سیدمحمدحسین رضوی هیات تحریریه
آقای دکتر محمد کشتی دار هیات تحریریه
آقای پروفسور مهرعلی همتی نژاد هیات تحریریه
آقای دکتر بزرگمهر اشرفی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه صنعتی شاهرود