نشریه از سال ۱۳۸۸ از نشریه "پژوهش در علوم ورزشی" به نشریه تخصصی "فیزیولوژی ورزشی" تغییر نام داده و بر اساس نامه کمیسیون نشریات وزارت علوم به شماره ۱۴۳۵۹/۱۱/۳/۸۹ مورخ ۰۶/۰۶/۱۳۸۹ امتیاز علمی- پژوهشی دریافت نموده است. این نشریه با گواهی کتابخانه منطقه‌ای علوم و تکنولوژی به شماره ۱۶۵۶/م . د مورخ ۱۸/۷/۸۶ در مرکز استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه‌سازی گردیده است. همچنین به گواهی‌نامه شماره ۲۲۱۴۰/۱.ت مورخ ۱۲/۱۲/۸۸ این نشریه در مرکز استنادی علوم جهان اسلام موفق به اخذ ضریب تاثیر (IF) شده است.

* نشریه فیزیولوژی ورزشی بصورت فصلنامه منتشر می‌گردد و اولویت ارزیابی، داوری و انتشار را به مقالاتی اختصاص خواهد داد که ضمن نوآوری از قرابت موضوعی و مفهومی بیشتری با حوزه­ تخصصی مزبور برخوردار باشند.

* بر اساس مجوز کمیسیون بررسی نشریات کشور و طبق مصوبات هیات رئیسه پژوهشگاه، جهت صدور گواهی پذیرش مقالاتی که از تاریخ یک خرداد ۱۳۹۶ دریافت شده است، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از نویسندگانی که مقالات آنان موفق به اخذ پذیرش در این نشریه شده است دریافت می گردد.

این مبلغ صرف تخصیص DOI، هزینه های ویراستاری، صفحه آرایی و چاپ نشریه می‌شود.

* نشریه پایبند به قوانین بین المللی علیه سوء استفاده علمی شامل داده سازی، تحریف، سرقت ادبی، و غیره می باشد. هرگونه سوء رفتار مشکوک در طی مرور و پروسه داوری، مطابق با دستورالعمل بین المللی کمیته اخلاق چاپ آثار علمی (COPE) مورد بررسی قرار خواهد گرفت

نمایه سازی

فصلنامه فیزیولوژی ورزشی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
کد ژورنال: JR_JSP
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۷ آبان، ۱۳۹۶
تعداد نمایش: 21722

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر علی شریف نژاد مدیر مسئول
آقای دکتر حمید رجبی سردبیر
آقای محمد شریعت زاده جنیدی دبير تخصصي
آقای دکتر فرهاد رحمانی نیا هیات تحریریه
آقای دکتر علی اصغر رواسی هیات تحریریه
آقای بختیار ترتیبیان هیات تحریریه
آقای عباس قنبری نیاکی هیات تحریریه
آقای فرزاد ناظم هیات تحریریه
آقای دکتر حمید محبی هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی کارگرفرد هیات تحریریه
آقای دکتر هادی روحانی هیات تحریریه
آقای ولی الله دبیدی روشن هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا کردی هیات تحریریه
آقای دکتر خسرو ابراهیم هیات تحریریه
آقای دکتر جلیل تجلیل هیات تحریریه
آقای محمد شریعت زاده جنیدی هیات تحریریه
آقای محمدرضا حامدی نیا هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی