نشریه از سال ۱۳۸۸ از نشریه "پژوهش در علوم ورزشی" به نشریه تخصصی "مطالعات مدیریت ورزشی" تغییر نام داده و بر اساس نامه کمیسیون نشریات وزارت علوم به شماره ۱۴۳۵۹/۱۱/۳/۸۹ مورخ ۰۶/۰۶/۸۹ امتیاز علمی- پژوهشی دریافت نموده است. این نشریه بر اساس گواهی کتابخانه منطقه‌ای علوم و تکنولوژی به شماره ۱۶۵۶/م . د مورخ ۱۸/۷/۸۶ در مرکز استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه‌سازی گردیده است. همچنین به گواهی‌نامه شماره ۲۲۱۴۰/۱.ت مورخ ۱۲/۱۲/۸۸ این نشریه در مرکز استنادی علوم جهان اسلام موفق به اخذ ضریب تاثیر (IF) شده است.

* نشریه مطالعات مدیریت ورزشی بصورت دوماهنامه منتشر می گردد و اولویت ارزیابی، داوری و انتشار را به مقالاتی اختصاص خواهد داد که ضمن نوآوری از قرابت موضوعی و مفهومی بیشتری با حوزه­ تخصصی مزبور برخوردار باشند.

* بر اساس مجوز کمیسیون بررسی نشریات کشور و طبق مصوبات هیات رئیسه پژوهشگاه، جهت صدور گواهی پذیرش مقالاتی که از تاریخ یک خرداد ۱۳۹۶ دریافت شده است، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از نویسندگانی که مقالات آنان موفق به اخذ پذیرش در این نشریه شده است دریافت می گردد.

این مبلغ صرف تخصیص DOI، هزینه های ویراستاری، صفحه آرایی و چاپ نشریه می شود.

* نشریه پایبند به قوانین بین المللی علیه سوء استفاده علمی شامل داده سازی، تحریف، سرقت ادبی، و غیره می باشد. هرگونه سوء رفتار مشکوک در طی مرور و پروسه داوری، مطابق با دستوالعمل کمیته اخلاق چاپ آثار علمی (COPE) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نمایه سازی

دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
کد ژورنال: JR_SMSJ
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۷ آبان، ۱۳۹۶
تعداد نمایش: 23916

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر علی شریف نژاد مدیر مسئول
آقای دکتر سید نصرالله سجادی سردبیر
خانم دکتر نازنین راسخ دبير تخصصي
آقای حسن اسدی هیات تحریریه
آقای دکتر مصطفی افشاری هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی رسولی هیات تحریریه
آقای پروفسور رحیم رمضانی نژاد هیات تحریریه
آقای دکتر هاشم کوزه چیان هیات تحریریه
آقای محمود گودرزی هیات تحریریه
آقای دکتر فرشاد تجاری هیات تحریریه
آقای دکتر میرحسن سید عامری هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی