فصلنامه علمی «رویکردهای نوین در آزمایشگاه های علمی ایران» با هدف ترویج و ارتقای سطح آزمایشگاه های علمی و انعکاس آخرین فعالیت های آزمایشگاه های علمی ایران منتشر می شود. این نشریه در ایجاد ارتباط موثر، پویا و فعال مابین اعضای شبکه آزمایشگاه های علمی کشور نقش مهمی ایفا می کند.

آگاهی اعضای شبکه آزمایشگاهی از فعالیت های همدیگر و تبادل افکار، می تواند در ارائه خدمات آزمایشگاهی، استفاده بهینه از تجهیزات و استفاده از تجربیات اعضا حائز اهمیت باشد. در مجموع نشریه شاعا آیینه و ویترین فعالیت های شاعا بوده و به روند تکاملی ایده ها و سیاست های کلی شبکه آزمایشگاهی کمک موثری می نماید. استفاده از همکاری تمامی اعضای شبکه آزمایشگاهی در تدوین گزارش ها و مقالات تخصصی نشریه در تحقق استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف شبکه آزمایشگاهی اثر مهمی دارد.

نشریه شاعا از سوی دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (ستاد شبکه آزمایشگاه های علمی ایران-شاعا) و به نمایندگی دانشگاه مراغه منتشر می شود.

نمایه سازی

فصلنامه رویکردهای نوین در آزمایشگاه های علمی ایران تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه مراغه
کد ژورنال: JR_NAISL
تاریخ درج سایت: دوشنبه، ۷ خرداد، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 10541

سختار سازمانی مجله

آقای احمد آقایی مدیر مسئول
آقای دکتر مهدی اسرافیلی دیزجی سردبیر
آقای دکتر رضا اباذری مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه مراغه