مجله کهربا، فصلنامه ای علمی و تخصصی، با بیش از هشت سال فعالیت در حوزه مهندسی برق و کامپیوتر می باشد که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی با شماره بین المللی (ISSN: ۲۳۲۲-۳۷۲۳) و سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh) با پروانه انتشار شماره ۷۷۸۲۱ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است؛ مطالب این نشریه علاوه بر سایت مجله، در بانک اطلاعات نشریات کشور (magiran) و پایگاه مقالات علمی کشور (civilica) نمایه می شوند.

در این راستا از تمامی مهندسان، محققان، اساتید و صاحب‌نظران دعوت می شود مطالب علمی و مقالات پژوهشی خود را برای انتشار در مجله به ایمیل نشریه (kahroba@noandishaan.com) ارسال نمایند؛ نویسندگان محترم می توانند مقالات خود را در سایت نشریه به آدرس kahrobaonline.ir نیز بارگذاری کنند.

مقالات ارسال شده پس از بررسی توسط هیات تحریریه و تایید آن ها، در شماره های بعدی نشریه منتشر خواهند شد. ضمنا برای مقالات انتخاب شده برای چاپ، گواهی معتبر ارائه می شود.

نمایه سازی

فصلنامه کهربا تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

کد ژورنال: JR_KHRBA
تاریخ درج سایت: شنبه، ۲۴ شهریور، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 12234

سختار سازمانی مجله

آقای مهدی عارف خیابانی مدیر مسئول
آقای مهندس امین شیخ نجدی سردبیر
آقای مهندس امین شیخ نجدی هیات تحریریه
آقای مهدی عارف خیابانی هیات تحریریه
خانم مهسا سرائی هیات تحریریه
خانم مریم فریور هیات تحریریه
آقای میثم عسگری هیات تحریریه
آقای امیرحسین رحمانی هیات تحریریه
خانم ملیحه نیک سیرت هیات تحریریه
آقای دکتر محمد دوستی زاده هیات تحریریه