نشریه هواشناسی کشاورزی به عنوان نشریه علمی –پژوهشی انجمن مهندسی آبیاری و آب ایران از کلیه استادان و متخصصان رشته‌های مرتبط با این علم، برای ارائه مقالات علمی و پژوهشی دعوت به عمل می‌آورد.

هدف اصلی از انتشار این نشریه، فراهم نمودن فضایی برای تبادل اطلاعات و نتایج پژوهش‌های علمی، فنی و تخصصی میان استادان، دانشمندان و مهندسین ایرانی و همچنین جوامع علمی و حرفه‌ای ملی و بین‌المللی و اعتلای سطح دانش در زمینه علوم هواشناسی کشاورزی می‌باشد. کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این نشریه از تاریخ دومین شماره انتشار مجوز علمی- پژوهشی داده است. این نشریه به صورت دو شماره در سال و به صورت منظم چاپ می‌شود. در حال حاضر متوسط زمان داوری در این مجله ۶ ماه می‌باشد. مقالات ارسالی به نشریه لازم است ابتدا با دقت بر اساس دستورالعمل تهیه مقاله تنظیم شوند و چکیده های فارسی و انگلیسی دقیقا منطبق بر یکدیگر باشند.

 

نمایه سازی

دو فصلنامه هواشناسی کشاورزی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

انجمن علمی: انجمن مهندسی آبیاری و آب ایران
کد ژورنال: JR_AGRIMET
تاریخ درج سایت: سه شنبه، ۱ آبان، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 9538

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر بهرام بختیاری مدیر مسئول
آقای دکتر علی خلیلی سردبیر
آقای دکتر نوذر قهرمان مدیر داخلی
آقای دکتر پرویز ایران نژاد هیات تحریریه
آقای دکتر غلامعباس بارانی هیات تحریریه
آقای دکتر بهرام بختیاری هیات تحریریه
آقای محمدآقا بلوری زاده هیات تحریریه
آقای سهراب حجام هیات تحریریه
آقای دکتر محمدجواد خانجانی هیات تحریریه
آقای دکتر علی خلیلی هیات تحریریه
آقای محمود رائینی هیات تحریریه
آقای دکتر نوذر قهرمان هیات تحریریه
آقای دکتر غلامعلی کمالی هیات تحریریه