فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری ،طبق رای کمیسیون محترم بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی نامه شماره ۳.۱۸.۶۰۲۹۱ مورخ ۱۳۹۲.۰۴.۳۰ از شماره (۱) تابستان ۱۳۹۱ موفق به دریافت اعتبار علمی-پژوهشی شده است.فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری بر اساس آخرین ارزیابی دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه (ب) گردیده و در پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل مشاهده می باشد.

رسالت نشریه علمی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ورود به حوزه های مطالعاتی و پژوهشی مدیریت گردشگری و سرعت و کیفیت بخشیدن به حرکت رو به جلوی این نظام علمی است. این مهم بدون همکاری و پژوهش اساتید و محققین نظام های مختلف علمی مرتبط با گردشگری مانند مدیریت، اقتصاد، علوم سیاسی، جغرافیا، بازاریابی، جامعه شناسی، روان شناسی، انسان شناسی، محیط زیست و ... میسر نخواهد بود. بر این اساس، این نشریه تلاش خواهد نمود تا با شناسایی مسائل گردشگری کشور و همچنین گسترش نظریه پردازی و کارکردگرایی، این حوزه مطالعاتی و پژوهشی را از نظر کاربردی و نظری بسط دهد.

نمایه سازی

فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه مازندران
کد ژورنال: JR_TURIJ
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 3794

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر صادق صالحی مدیر مسئول
آقای دکتر همت اله رورده سردبیر
آقای سید محمد میرتقیان رودسری مدیر اجرایی
خانم دکتر زهرابیگم حجازی زاده هیات تحریریه
آقای پروفسور حسنعلی آقاجانی هیات تحریریه
آقای دکتر ابوالحسن شاکری هیات تحریریه
آقای دکتر محسن شاطریان هیات تحریریه
آقای دکتر بهمن خسروی پور هیات تحریریه
آقای دکتر مصطفی محمدی هیات تحریریه
آقای دکتر رحیم حیدری چیانه هیات تحریریه
آقای دکتر محمدرضا رضوانی اعضای مشورتی هیات تحریریه
آقای دکتر احمد جعفری صمیمی اعضای مشورتی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه مازندران