دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی با بهره گیری از دانش اساتید و کارشناسان و همکاری سایر بخشهای مختلف دانشکده اقدام به چاپ و انتشار فصلنامه علمی-پژوهشی پاتوبیولوژی مقایسه ای نموده است که امید است با یاری اساتید، محققان و دانشجویان گرانقدر انتشار این مجله تداوم داشته باشد و بتواند با زبان علمی و تخصصی و ارائه دست آوردها، یافته ها و راهبردها گام های موثری در جهت تولید دانش بردارد، انشاءالله.

هدف از انتشار مجله پاتوبیولوژی مقایسه ای چاپ مقالات علمی و انتشار نتایج پژوهش ها و مطالعات در زمینه های مختلف علوم پایه و پاتوبیولوژی دامپزشکی و رشته های وابسته به آن است. انواع مقالات مورد پذیرش، شامل مقالات پژوهشی، مقالات تحلیلی، گزارشات درمانگاهی و آزمایشگاهی و یادداشت های کوتاه علمی می باشد. تمامی مقالات به زبان فارسی با چکیده لاتین (انگلیسی) چاپ می شود. مقالات نبایستی قبلا در نشریات خارجی و داخلی به چاپ رسیده باشند.

به استناد مصوبات کمیسیون بررسی و تایید نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر اساس جلسه مورخ ۱۵/۷/۸۹ و مجوز شماره ۲۶۹۵۹/۱۱/۳/۷۹ کمیسیون مذکور، مجله پاتوبیولوژی مقایسه ای ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) حائز دریافت درجه علمی-پژوهشی شده است.

نمایه سازی

فصلنامه پاتوبیولوژی مقایسه ای تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
کد ژورنال: JR_JCPS
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 2324

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر احمد اصغری مدیر مسئول
آقای دکتر محمود جمشیدیان سردبیر
آقای دکتر شاهین حسن پور دستیار سردبیر
آقای دکتر پژمان مرتضوی مدیر داخلی

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران