مجله علمی-پژوهشی "پژوهش آب در کشاورزی" فصلنامه ای است حاوی مقالات اصیل و داوری شده. هدف این نشریه ارتقای آگاهی در میان پژوهندگان مسایل آبیاری و علوم آب و خاک است تا زمینه بالا بردن دانش و تحقیقات، شناسایی و معرفی بینش ها و ایده های نو، و ابتکارات و نوآوری در تحقیق علمی در سطح ملی و بین المللی فراهم شود و ارتباطات بین مراکز آموزشی، نهادهای علمی و انتقال و تبادل نتایج و یافته ها در باره کاربرد و بهره برداری پایدار از منابع آب و خاک درکشاورزی کشور افزایش یابد. زبان اصلی مجله فارسی است و چکیده مقالات به زبان انگلیسی هم درج می شود. مقالات ارسالی به مجله می بایست مبتنی بر تحقیقاتی باشد که نتایج آن قبلا چاپ نشده و به مجلات دیگر ارسال نشده باشد.

این نشریه در حوزه های زیر مقاله می پذیرد:

آب زیرزمینی،آب موردنیاز، نیاز آبی ، پن من مانتیث،آبهای نامتعارف، آلودگی،آب شور،استفاده از مدل ها، معادلات انتقالی، شبکه عصبی،اقتصاد، ارزش آب،سنجش از دور،طراحی آب، آبیاری تحت فشار، شبکه های آبیاری زهکشی،فتوسنتز، رنگدانه ها، کلروفیل،مشارکت کشاورزان، ترویجی، نظرخواهی از تولیدکنندگان

نمایه سازی

فصلنامه پژوهش آب در کشاورزی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: موسسه تحقیقات خاک و آب
کد ژورنال: JR_WRA
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 8395

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر هادی اسدی رحمانی مدیر مسئول
آقای دکتر حمید سیادت سردبیر
آقای دکتر نیازعلی ابراهیمی پاک هیات تحریریه
آقای دکتر محمد بای بوردی هیات تحریریه
آقای دکتر ابراهیم پذیرا هیات تحریریه
آقای دکتر نادر حیدری هیات تحریریه
آقای دکتر ناصر دواتگر هیات تحریریه
آقای دکتر حیدرعلی کشکولی هیات تحریریه
آقای دکتر عبدالمجید لیاقت هیات تحریریه
آقای دکتر سید فرهاد موسوی هیات تحریریه
آقای دکتر محمدحسین مهدیان هیات تحریریه
آقای دکتر سید مجید میرلطیفی هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: موسسه تحقیقات خاک و آب