نشریه پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی یکی از نشریات انتشارات دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می‌‌شود.
این فصلنامه بر اساس رای جلسه مورخ ۹۱/۸/۲۴کمیسیون بررسی اعتبار نشریات علمی پژوهشی کشور از اولین شماره (دوره ۱، شماره ۱، بهار ۱۳۹۰) حائز درجه علمی- پژوهشی می‌باشد. این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار کوپ(COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
برای مدیریت خردمندانه و حکیمانه منابع متعدد سازمانی، به روش‌شناسی و روش‌های پژوهشی نو و بدیع نیاز داریم و هدف فصلنامه پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی، گسترش اندیشه‌ها و نتایج نوآوری‌های پژوهشی در زمینه­‌های «مدیریت انواع منابع سازمانی، از جمله مواد، سرمایه مالی، اطلاعات و دانش، ساختار، منابع انسانی‌، سرمایه فکری و معنوی»، «چیستی، چرایی، چگونگی و فلسفه مدیریت منابع سازمانی»، «طراحی الگوهای مدیریت منابع سازمانی هماهنگ با الگوی اسلامی-‌ایرانی، چشم‌انداز، نقشه جامع علمی کشور و آینده‌نگری‌ها در سطح ملی، منطقه‌ای و بین­‌المللی»، «نشر و عرضه دستاوردهای علمی پژوهشی بر اساس نیاز و تقاضای سازمان‌های اجرایی کوچک‌، متوسط، بزرگ و شبکه‌ای در حوزه مدیریت منابع سازمانی و ارزیابی نتایج به‌‌کارگیری آن‌ها» و «کمک به تبادل و ارتقاء دانش مدیریت منابع سازمانی در سطح ملی، منطقه­‌ای و بین‌المللی» است.

نمایه سازی

پژوهش های مدیریت منابع سازمانی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه تربیت مدرس
کد ژورنال: JR_ORMR
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 2560

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر اسدالله کردنائیج مدیر مسئول
آقای دکتر حسن دانایی فرد سردبیر
آقای دکتر علی اصغر انواری رستمی هیات تحریریه
آقای دکتر سید حمید خداداد حسینی هیات تحریریه
آقای دکتر حسین خنیفر هیات تحریریه
آقای دکتر بهمن حاجی پور هیات تحریریه
آقای دکتر احمدعلی خائف الهی هیات تحریریه
آقای دکتر اصغر مشبکی اصفهانی هیات تحریریه
آقای دکتر دکتر غلامرضا گودرزی هیات تحریریه
آقای دکتر علی رجب زاده قطرمی هیات تحریریه
آقای پروفسور علی رضاییان هیات تحریریه
آقای دکتر بابک سهرابی هیات تحریریه
آقای دکتر غلامرضا طالقانی هیات تحریریه
آقای دکتر امیر مانیان هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه تربیت مدرس