دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاه‌های شهید بهشتی، علامه طباطبایی، یزد، شیراز، صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، اقدام به انتشار فصلنامه علمی تحقیقات بازاریابی نوین نموده است. این فصلنامه علمی با هدف فراهم نمودن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه بازاریابی و رویکردهای نوین در آن و بخصوص در حوزه تحقیقات بازاریابی فعالیت خواهد کرد. زمینه ها و محورهای مربوط مجله شامل موارد ذیل خواهد بود: استراتژی­های بازاریابی و تحقیقات بازار، تصمیم گیری در بازاریابی و تحقیقات بازار، داده کاوی در بازاریابی و تحقیقات بازار، سیستم های اطلاعات بازاریابی، هوشمندی بازاریابی، بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری، نوآوری در بازاریابی، مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی جهانی، مهندسی فروش و بازاریابی و...

نمایه سازی

مجله تحقیقات بازاریابی نوین تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه اصفهان
کد ژورنال: JR_NMRJ
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 9941

سختار سازمانی مجله

آقای علی شائمی برزکی مدیر مسئول
آقای علی شائمی برزکی سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه اصفهان