چشم‌­انداز مدیریت بازرگانی» فصلنامه‌ای علمی است که با اهداف ذیل ایجاد شده است:

انتشار یافته‌های حاصل از پژوهش‌های اصیل در حوزه‌های مرتبط با مدیریت بازرگانی،
کمک به مسئله‌یابی و تحلیل علمی مسائل و مشکلات صنعت و ارائه راهکارهای عملی،
ارتقاء سطح دانش صاحب‌نظران، کارشناسان و مدیران، طرح مسائل علمی نو و گسترش مرزهای دانش در حوزه‌های مرتبط با مدیریت بازرگانی
ایجاد ارتباط بین پژوهشگران حوزه مدیریت بازرگانی و جهت‌دهی به پژوهش‌های این حوزه.

نمایه سازی

مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه شهید بهشتی
کد ژورنال: JR_BUSIN
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 7120

سختار سازمانی مجله

آقای سیدمحمود حسینی مدیر مسئول
آقای دکتر بهمن حاجی پور سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه شهید بهشتی