نظر به اهمیت همکاری‌های علمی میان دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی تخصصی ملی و بین‌المللی و با هدف رشد و توسعه پژوهش‌های علمی در کشور مجله دانش حسابداری به صاحب امتیازی دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری انجمن حسابداری ایران از سال ۱۳۸۹ منتشر می‌شود. این مجله، نشریه‌ای علمی و پژوهشی است و هر سال حداقل در چهار شماره به صورت فصلنامه منتشر می‌شود. مجله، مقالات علمی-پژوهشی اصیل و منتشر نشده را پس از طی فرایند داوری و ارزیابی و پس از تایید هیات تحریریه مجله مورد پذیرش و چاپ قرار می‌دهد. بررسی مسائل و مشکلات روز حوزه حسابداری و حسابرسی در سطح ملی و ارائه راه‌کارها و پیشنهاداتی برای حل این مسائل و مشکلات، و جدید و نو بودن پژوهش از اولویت‌های ویژه این مجله به شمار می‌رود.

    حوزه‌های مورد بررسی مجله شامل زمینه‌های حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، حسابداری دولتی، حسابرسی و سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری است؛ گرچه، محدود به این موارد نیست. کلیه امور مربوط به دریافت، فرایند داوری، و پذیرش از طریق سامانه الکترونیکی مجله صورت می‌گیرد. از‌ پژوهشگران گرامی تقاضا می‌شود مقاله خود را بر اساس راهنمای تدوین و نگارش مقاله تنظیم و با مراجعه به سامانه مجله‌ ثبت‌نام و مقاله را ارسال نمایند. کلیه ارتباطات با نویسندگان و داوران محترم از طریق سامانه مجله خواهد بود.

نمایه سازی

فصلنامه دانش حسابداری تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه شهید باهنر کرمان
کد ژورنال: JR_JAKK
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 17230

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر امید پور حیدری مدیر مسئول
آقای حمیدرضا حری دبير تخصصي
آقای دکتر امید پور حیدری سردبیر
آقای احمد خدامی پور هیات تحریریه
آقای دکتر حسین مهرابی بشر آبادی هیات تحریریه
آقای دکتر علی ثقفی هیات تحریریه
آقای دکتر محمد عرب مازار یزدی هیات تحریریه
آقای دکتر امید پور حیدری هیات تحریریه
آقای مهدی بهار مقدم هیات تحریریه
آقای ساسان مهرانی هیات تحریریه
آقای دکتر علی رحمانی هیات تحریریه
آقای دکتر مهدی مرادی هیات تحریریه
آقای دکتر حسن یزدی فر هیات تحریریه
سعید همایون هیات تحریریه

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه شهید باهنر کرمان