نشریه علمی پژوهشی دانش حقوق مدنی دو بار در سال منتشر خواهد شد.در این نشریه موضوعات مربوط به قلمرو حقوق مدنی مورد بررسی و پژوهش صاحبنظران حقوقی اعم از اساتید و دانشجویان محترم حقوق، قضات محترم دادگستری، وکلا و مشاوران حقوقی قرار خواهد گرفت.

مجله حقوق مدنی با انتشار جدیدترین نظریات علمی در قلمرو رشته حقوق زمینه ای برای بالا بردن سطح علمی کشور است و نقش آشنایی جامعه علمی با مقاله های روز آمد و نقد شده توسط گروه داوران در مجله حقوق را ایفا می نماید.همچنین ایجاد بستری مناسب در راستای ارتقاء علمی محققان و ارائه راه کارهای عملی در قانون نگاری کشور  رسالت اصلی این مجله محسوب می گردد. این مجله تلاش مینماید دستاوردهای نظام های مختلف حقوقی  و نظام حقوقی ایران و ارائه نظریات فقهای معتبر را به جامعه علمی کشور معرفی و راهنمایی را برای قانونگذاران، سیاستگزاران محترم، دادرسان ، وکلای ارجمند  و دانش آموختگان این رشته فراهم نماید.

محورهای پذیرش مقاله:

حقوق مدنی

حقوق تجارت

حقوق تجارت بین الملل

آیین دادرسی مدنی حقوق ثبت

ادله اثبات دعوی

 

نمایه سازی

دانش حقوق مدنی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه پیام نور (همه مراکز)
کد ژورنال: JR_CLK
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 5320

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر ابراهیم تقی زاده مدیر مسئول
آقای دکتر ابراهیم تقی زاده سردبیر

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه پیام نور (همه مراکز)