فصلنامه‌ی راهبرد مدیریت  مالی، نشریه‌ای است با رویکرد علمی-پژوهشی و با دسترسی آزاد که با رسالت توسعه‌ی دانش مالی در کشور، شناسایی مسایل مدیریت مالی سازمان‌های ایران و ارایه‌ی راهکار برای آن، مقاله‌های علمی-پژوهشی در حوزه‌ی مدیریت مالی را منتشر می‌کند. مقاله‌های ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تایید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسند.

صاحب امتیاز این نشریه دانشکده مدیریت دانشگاه الزهرا و نیروی انسانی شامل مدیرمسول، سردبیر، مدیرداخلی و کارشناس اجرایی است.

از‌ استادان و پژوهشگران گرامی تقاضا می‌شود برای ارسال مقالات خود با مراجعه به این سایت‌، ثبت‌نام و مقاله خود را بر اساس راهنمای تدوین تنظیم و ارسال کنند. به این­ ترتیب مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با دفتر نشریه لزومی نخواهد داشت و کلیه ارتباطات با نویسندگان و داوران محترم از طریق این سامانه انجام خواهد گرفت.

این فصلنامه طبق نامه شماره ۱۰۲۴۰۱.۱۸.۳ مورخ ۱۳۹۵.۰۵.۱۸ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شماره تابستان ۱۳۹۵ با درجه علمی - پژوهشی منتشر می‌شود.

نمایه سازی

فصلنامه راهبرد مدیریت مالی تحت حمایت سیویلیکا می باشد و مقالات هر شماره آن پس از انتشار در پایگاه سیویلیکا نمایه سازی و منتشر می شود. مقالات این مجله در نظام رتبه بندی دانشگاهها و پژوهشگاهها مورد تحلیل قرار میگیرد.

اطلاعات مهم مجله

سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه الزهرا
کد ژورنال: JR_JFMZ
تاریخ درج سایت: پنجشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۷
تعداد نمایش: 15187

سختار سازمانی مجله

آقای دکتر محمدرضا رستمی مدیر مسئول
آقای پروفسور ابوالفضل شاه آبادی سردبیر
آقای دکتر علی اصغر انواری رستمی هیات تحریریه
آقای رضا تهرانی هیات تحریریه
آقای دکتر رضا راعی هیات تحریریه
حسن قالیباف اصل هیات تحریریه
آقای دکتر ابراهیم عباسی هیات تحریریه
آقای پروفسور آرمان اشراقی اعضای مشورتی هیات تحریریه (بین المللی)
آقای دکتر حسین اصغریان اعضای مشورتی هیات تحریریه (بین المللی)

0سازمان علمی ناشر مجله: دانشگاه الزهرا